2010. november 14., vasárnap

Amerikai Rámpa Válalat - ARC

Most hogy hétvége van, lett egy kis időm leírni hol dolgozom. Lényegében ez az oka annak, hogy ide jöttem. Sok mindent meséltem már a cégről, de a mostani szitu azt hiszem felülmúlta még az én elvárásaimat is.

2002-ben egy technikusi gyakorlat alkalmával sikerült először ide kerülnöm. Majd 2003-2004 és 2005-2006 következett. A legtöbb időt a tervezési osztályon töltöttem. A cég 1998-ben alakult Nathan Bemo és Daman Schuber közös vállalkozásaként Nathan Webb City-ben található házának garázsában. Jelenleg a cégnél nálam mindössze egy ember van, aki régebb óta ismeri őket, ez pedig a CEO-nk Jim Moss.

De ennyi elég is a személyi kérdésekről, hiszen mindegyikükről lesz majd kis rövid interjúm. A cég egy kis vállalkozásként indult és röpke 12 év alatt a világ legnagyobb cégévé nőtte ki magát. Görpark termékek gyártásával, forgalmazásával és szerelésével foglalkozik világszerte. Legyen az acél, fa, kompozit vagy beton (előregyártott vagy helyszínen) a cég bármit meg tud valósítani, és éppen ezért olyan népszerűek. Egy nagyon jó kereskedő gárda biztosítja a sok eladott parkot.

Az ARC  a nyári szezonban akár 150-200 embert is foglakoztat, jelenleg mindössze 100 körül. Egy nagy rektár és gyárépületben kapott helyet a lézervágó CNC gép, egy kompozit és faelemeket vágó CNC gép, egy élhajlítógép, és egy egész betonelemeket előregyártó üzemrész. És még nem is említettem a sok sok hegesztő állomást.

Az iroda egy kis irodákra szabdalt egybenyitott tér, amelyek mind körbe nagy üvegablakokkal rendelkeznek. Itt jelenleg a mérnökségen dolgozok, de erről kicsit bővebben számolok be.

Nézegessétek a honlapot, hogy többet megtudjatok:
http://www.americanrampcompany.com 
 vagy nézzétek meg a Facebook linkjüket:
Facebook - ARC


Hogy miért éppen Joplinba van a cég? Több oka is lehet, egyrészt mert az USA földrajzi középpontja környékén van, másrészt pedig Nathan innen származik.  És én hogy kerültem ide? miért is csinálom? Ezt hamarosan megosztom veletek.

folyt köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése