2010. november 15., hétfő

SWM - amerikai szlenglecke 2.

Kicsit messziről indítok...

Mikor idejöttem, kellett egy autó, ezért most egy Nissan Exterra a partnerem az utazásba. Szerintem olyan 2001-2002-es lehet, olyan 145.000 körüli mérfölddel. Hát nem egy muscle car az biztos, és vannak problémái, mint például a szíj nyikorog, meg csúszik, amit hamarosan meg is javíttatok.


2002 Nissan Exterra (170LE)


Daman ezzel szemben egy Toyota Tundrát vezet és elég keményen nyomja neki. Persze az 5.7 literes motorral nem is nehéz. Kérdeztem is tőle, hogy izmos az autója, mire jött a válasz:

2010 Toyota Tundra (381 LE)
"...Hell yeah! It' pulling the ass end out of a cow..."

jelentése:

"...Naná!Baromira erős a gép..."

Nem biztos, hogy jól írtam le, mert Daman sem tudja, hogy kell, mivel ez egy mondat ami a tesójától jött, aki igazi redneck Wichita, Kansas városkájában (erről még később). Próbáltam megguglizni, de sajnos ezek szerint ez annyira szleng, hogy csak szájhagyomány útján terjed és módosul közben a dialektusok változásával.

Igyekszem majd ezeket archiválni az utókornak egy amolyan Kölcseyként. Ezért éljenek a Redneckek.

Yeeehaaaw!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése