2010. november 4., csütörtök

Kezdődik...

Hogy milyen egy magamféle közép-kelet-európai fiatalnak az USA-ban? Hamarosan megtudhatod. Sok élmény köt ide és sok élmény áll előttem. Több történetet már elmeséltem és gondolom mindenki a saját világa alapján dolgozta fel azokat. Most szeretném megmutatni a valóságot, az igazi vadnyugatot.

Édesapám mindig megmondta, hogy milyen itt az élet, hogy viselkednek az emberek és mit hol és hogyan találok meg. No igen, mert ő olvasott róla. Én itt élek és nem tudom/tudtam elmagyarázni neki soha, hogy azért ez nem teljesen úgy van. Itt valóra válnak a sztereotípiák a helyiekről...ez itt a valódi vadnyugat.

Hogy mit keresek itt? Hol is vagyok? És különben is milyen sztereotípiák? Hamarosan megtudod. Minden nap fény derül majd egy újabb dologra. Kalandra fel!

YEEEHAAAW!

2 megjegyzés:

  1. Üdv a kontinensen :), most én is itt, igaz kicsit keletebre. Ja, még megvan a póló, amit Tőled kaptam, abban szoktam amerikai focizni :).

    VálaszTörlés
  2. Hajrá Andris!

    Várom a történeteidet. Főleg a fémidomokról...

    Puszi: Tamás az egyik uncsitesód

    VálaszTörlés