2010. november 16., kedd

Nunca andarás solo...

Elnézést kell kérnem itt a barátaim egy részétől, akik nem éppen szeretik a következőkben olvasható angol Premier Ligás csapatot.



Megtörtént. Leigazolt a Liverpool. Sőt már két hétvégén is játszottam. Az eddigi eredményeink biztatóak, de nem kiemelkedőek. Egy győzelem(5-2), két döntetlen(6-6, 4-4) és egy vereség (5-7). Az első meccset eddig minden évben elvesztette a csapat, az utolsót már meg is nyertük, tehát javuló a tendencia. A csapatom az utolsó két bajnokságot megnyerte, remélem idén is így lesz. Vasárnaponként játszunk délután. Egész jól megy a játék. A csapat tiszta mexiküi, kivétel én meg a kapus néha, ha nem az is épp mexikói. Íme


Liverpool 2010 Futsal, Joplin -  Four Seasons Sport Complex


A csapatomba játszik Mani, Junior, Cesar, Juan, Farvel, Ivan és még páran akiknek a nevét elfelejtettem. Már két gólnál járok, mindkettőt messziről akasztottam a félelmetes bal lábammal :) . 4+1-ben játszunk futsal szabályokkal egy zsír új sportlétesítményben. Engem már ismernek a kegyetlen belépőimről, de még bírják a strapát. Íme egy-két kép a pályáról.

gólöröm
középkezdés
Hamarosan jönnek még képek, a csapatról és beszámolók is.

Hola Amigos!Vamos Liverpool!

2 megjegyzés: