2010. november 17., szerda

Cowboy Bucketlist

Ha már itt vagyok, úgy döntöttem, hogy írok egy listát azokról a dolgokról, amiket egy cowboynak meg kell tennie az életében. Mindig mikor frissítem a listát, újabb bejegyzés fog megjelenni. Az ok lehet egy újabb dolog felvétele a listára, vagy pedig egy elem teljesítése a listán. Az utóbbi esetben természetesen megírom, hogy is történt. Íme a lista:




1. lovaglás
2. lasszózás
3. tehenet tartani
4. szamarat tartani
5. megjelölni az állatokat a saját, személyre szabott billoggal
6. egy nagy övcsatot szerezni
7. cowboykalapot venni
8. igazi veszkó csizmában nyomatni
9. linedancingelni
10. venni egy amerikai autót
11. elmenni egy PBR rendezvényre
12.elmenni egy Nascar versenyre
13. szalonkavadászat
14. békászás
15. lelőni valamilyen vadat
16. baseball meccsre menni
17. elmenni egy country koncertre
18. saját hamburgert csinálni
19. grillpartit szervezni
20. saját beefjerky-t csinálni
21. horgászni a helyi módszerekkel
22. egy fegyvert szerezni, bár ez elég nehéz lesz
23. egy igazi country bárba elmenni
24. benevezni valamilyen evőversenyre
25. megülni legalább egy mechanikus bikát 8 másodpercig


Ez elég sok dolog már így is, de hát ha az ember el akar érni valamit...És a lista még nem végleges. Van egy két dolog amit rá sem tettem, pl a dohányrágás, mert szerintem az undorító, de ki tudja mit hoz a jövő. Ha nektek is van ötletetek, még mi kerüljön a listára, várom a kommenteket itt alább.

folyt. köv.


Most hétvégén a szalonkavadászat van betervezve. Jön majd a beszámoló sok képpel.


YEEEHAAAW!

3 megjegyzés:

  1. 26. tetoválást csináltatni ?
    27. az itthonhagyott barátokat vendégül látni legalább egy hosszú hétvégére...

    VálaszTörlés
  2. rendben, meglesz. A tetkó az lesz, hogy szeretlek tibi

    VálaszTörlés
  3. de akkor legyen az hogy:
    LOVE Tibi, hogy az ottaniak is értsék!
    Sőt! Legyen inkább "Tibi te quiero" hogy a csapattársaid is értsék, és kérhetem a bal farpofádra? :)

    VálaszTörlés