2010. november 17., szerda

And the Winner is.....

Elég jól sikerült az akció. Köszönöm, hogy ennyien frissítettétek, és olvastátok remélhetőleg a bejegyzéseimet, amit ne hagyjatok abba, és osszátok meg azt is, hogy mit változtassak vagy éppen miről írjak. Örülök annak, hogy ennyire tetszik mindenkinek a póló, ezért hamarosan megint majd felajánlok egy pólót vagy más céges szuvenírt.

Mivel az 1000. olvasó valamiért nem küldte eddig még el a screenshotját és nem jelentkezett, ezért eredményt hirdetek. A győztes nem más, mint gyerekkori pajtásom Zalaegerszegről Mazzag Zsolt az 1001. sorszámmal, akit ezúton is kérek, írjon nekem méretet, meg színt az ajándékról.

Zsótti


És a bizonyíték:


Hamarosan bejelentem a következő látogatói nyereményjátékot. Kövessétek addig is a blogomat. 

"...Mert médiaribanc lettem..."

YEEEHAAAW!

1 megjegyzés:

  1. Én vagyok az ezredik, jelentkezem!

    http://kepfeltoltes.hu/101118/1000_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    VálaszTörlés