2010. november 9., kedd

SWM - amerikai szlenglecke

Sziasztok,

Ez itt a Slang with me...

Több kis témával, szösszenettel is fogok jelentkezni itt a blogomban. Úgy gondolom sok mindenkit érdekel, hogyan lehet itt érvényesülni a legjobban az élet különböző területein. Ezentúl, ha SWM-...... címet láttok egy olyan kifejezésről fogok néhány mondatot írni, amit épp én is megtanultam, és hasznosnak találom. Íme a mai szleng:

"Give me you John Hanckok" vagy leginkább haználatosan "...Sir, Give me your John Hancock here,please!..." 

Az eredeti John Hancock aláírás


Jelentése: "Aláírná?" vagy ahogy leginkább használják Bankokban vagy szerződéseknél "...Uram, aláírná itt kérem?..."

Épp egy aukciós háznak a valóságsóját néztük, mikor ott szó volt egy könyvről amit John Hacock írt alá. Én kérdeztem Damantól (róla sztorik később), hogy miért olyan nagy dolog, hogy ő aláírta, és ki is volt ez az ürge lényegében.

A fiatalember nem más volt mint a kongresszus elnöke. Ez még amúgy nem egy nagy dolog, kivéve, ha te vagy az 1776 július 4.-én, és épp a te feladatod, hogy hitelesítsd a Függetlenségi Nyilatkozatot az aláírásoddal. Remélem hasznát veszitek ennek a rövidített törileckének.

YEEHAAW!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése