2010. december 6., hétfő

Nunca andarás solo - hírek 12.05

Végre megtört a jég...

Úgy érzem, hogy mióta elkezdődött a bajnokság most először játszottunk úgy ahogy kellett. Ez két dolognak tudható be. Egyrészt végre játszott Chuy, azaz Jesus, a csapatban és így rettentően erős lett a csatársorunk, másrészt én álltam a kapuban, mert nem jelent meg a kapusunk.

Jobban is érezte a csapat magát, hogy haza lehetett passzolni a lasztit, meg voltak gyors pontos indítások. Két meccset játszottunk ismét, mindkettőt tökéletesen hoztuk. Az eredmény 8-4 az elsőn és 9-3 a másodikon. A gólok fele saját csapattársaimról pattant be, vagy változtatott irányt, így mindössze 3-4 gólért lehetett engem okolni. Ja és volt egy hetes is, tehát csak 3ért.

A csapat villogott, főleg Néri, aki szerintem szenzációs focista, még Mátét is odaverné.

Íme egy kép a csapatról és az összeállításról.

Liverpool 2010 - Four Season Futsal bajnokság. Felső sor: Ivan, Daniel(Digno), a főrendező srác(nem csapattag), Neri, Cesar, Juan, Manolo. Alsó sor: Andrew(azaz én), Farvell, Jesus(Chuy), és egy srác aki szintén nem csapattag


Ő pedig Manolo(Mani) 2 hónapos kislánya, a legfiatalabb szurkoló


A Liverpool idei statisztikája: 4gy-2d-2v  53-38 a gólarány. Ezzel egy erős középmezőnyben vagyunk a kb 20 csapat között, ám lesz még egy két nehezebb mérkőzésünk. A döntőbe viszont szerintem simán bekerülünk, ahol a legjobb nyolc egyenes kieséses rendszerben játszik.

Vamos Liverpool!

4 megjegyzés:

  1. Hát ezt a képet lehet nem kellett volna feltenned... Megmaradt volna az emlékünkben egy kép a régi Pierce-ről, nem pedig erről a... :D
    Látom megy a bajusz-project, de mi ujság a tetkóssal? :)
    Los Mejores!

    VálaszTörlés
  2. Még Mátét is odaverné... Ja... Rambo meg lenyomja a Terminátort, mi?!

    VálaszTörlés
  3. a Mátét most még én is lenyomom...sánta kutya :)

    VálaszTörlés
  4. Eza Bajusz nem is
    *BAJUSZ*

    na ez már valami...

    VálaszTörlés