2010. december 2., csütörtök

Amerikai Rámpa Vállalat- ARC II.

Már egy ideje nem frissítettem a blogom, pontosan 3 napja, pedig nagyon sok minden történt. Most egy kicsit azonban még szeretnék arról írni, hogyan is kerültem ide és miért is csinálom amit csinálok.


Az ember álmodjon nagyot...és ha már nagyot álmodott váltsa is valóra. Valahogy így vagyok az egész mostani létemmel. Ez a 4. alkalom, hogy itt vagyok a cégnél. Mikor 2002-ben egy nyári gyakorlatra kijöttem, lényegében voltam szerelő, ha jól emlékszem egy parkot teljes mértékben mi szereltünk, hármat pedig vagy bővítettünk vagy javítottunk. 2003-2004 volt a cég nagy változásának ideje és ekkor tettük le a mérnökség és a tervezők mai munkájának alapjait. 2005-2006-ban pedig már a kőkemény tervezés folyt, miközben formaterveztünk és az ARCulatot is csinosítgattuk.

Most mint említettem már a mérnökségen dolgozok. Előregyártott elemekhez tervezünk öntőformákat. Elég macerás dolog, de izgalmasnak tűnik. Sok a macera a rendszerve bevitellel, és sok a hibalehetőség, de eddig még nem szúrtam el semmit. És ha el is szúrnám, akkor sem hiszem hogy nagy baj lenne. Van egy saját lézer CNC gépünk és lényegében mi uraljuk a gyártást. Természetesen a gyártástervezésre megvan a megfelelő ember, de nélkülünk semmi nem lenne.



A Mérnökségen lényegében 4 ember dolgozik. Chris, Mike, Joe és én. Hozzánk tartozik még a szerelőcsapat akik a formákat hegesztik és karbantartják azokat. Szóval vagyunk vagy 15-en most. Ez azért van, mert épp sok formát kell összerakni, mert itt ez a hatalmas Hong-Kong-i meló, ami még eltart egy darabig, és egy másik ami New York államban van. Ma én is kaptam egy tervezési feladatot, mert eddig főleg rajzokat készítettem mindenhez, meg felvittem a központi rendszerbe az adatokat.



ProEnginner nevű programmal dolgozunk, amit kifejezetten szeretek annak ellenére, hogy azért van sok apró baja. Már vagy 4 éve nem használtam, szóval volt 2 nap, amíg nem éreztem rá a dologra annyira, de most már minden megy mint a karikacsapás.

Ma azonban behivatott Jim az irodájába...változások jönnek, hamarabb mint terveztem. Ez valahol jó hír, de ezt majd legközelebb.

Addig is YEEEHAAAW!

1 megjegyzés:

  1. Olyan vagy mint a sorozatokban, a legfontosabb résznél hagyod abba... gondolom nem véletlenül ;)

    VálaszTörlés