2010. november 26., péntek

Joplin éttermei II.

A mexikóin kívül nem sok olyan étkezde van amit szeretek. Ezek közül az egyik favorit a Hackett's. Ez egy Memphis stílusú csirkeszárnyas hely. Régen egy kis koszos lukban voltak valahol a 2nd Streeten, de most a Main Street és a 6. utca sarkától nem messze találhatóak. Egy szuper helyen.

a logó ami a szívemhez nőtt



Main Street, Downtown Joplin
Már kívülről is jól néz ki

Időutazás

"A Menü"

 A menü nem nagyon változatos és lényegében 11 féle csípős, valamint fűszeres csirkeszárnypon kívül néhány szendvics, desszert és köret szerepel rajta. Az egyszerű citromos borsos ízesítéstől egészen a baromi csípősig, meg az öngyilkosig mindegyiket meg kell kóstolni. Emlékszem mikor először ettem csípőset. Vagy 1 órán keresztül égett a szám és körülötte piros volt mindenhol.

mosogatófiú
 
Kicsiben "A Menü"
 Én kértem 10 db Hot&Honey-t 5db Cajun-t és 5db Lemon Peppert kértem. Az utóbbi kettő száraz fűszerekkel készül, a nagy adag pedig szósszal. Isteni a cucc. Mellé köretként fűszerezett mini répát és zellert, meg kéksajtos mártást kértem. No meg cukormentes ice teát.

Booth

én voltam a 33-as

Ezt láttam a boothból

Előtte - kellett sok "Szilvia"

Utána - fel kellene állni

A rendeléskor adnak egy kis táblát a rendelés számoddal, majd ha elkészül, mert frissen csinálják, akkor kihozza neked a "futárfiú" az asztalodhoz. A tulajok viccesek, mert ugye déli akcentussal beszélnek és van olyan amikor egy fingot sem értek, de rendesek, mert engedték hogy lefotózzam őket is. A srác tisztára a Mike Tomlinra emlékeztet. Bár nem hinném hogy tetszene neki egy Steelerszes sapka, mert tuti Tenesse Titans szurkoló.
Nem értem Mr. Tomlin - Mit mond?

jövő héten ugyanitt
Mikor befejeztem a kaját, jön a "futárfiú" és elviszi a koszos tányérokat egy műanyag ládába dobálva azokat. Az árat azonban meg kell fizetni. A kis ebédem egy röpke 19.50-be került, ami ugyebár nem kevés, de elhitetek nekem, hogy megéri. Zseniális a hely, nem mellesleg eléggé autentikus is. Alig bírtam utána visszakecmeregni a céghez.

Akkor jövő szerdán ott találkozunk délben? Ki jön?

YEEEHAAAW!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése