2010. november 26., péntek

A "Stache" projekt

Az egyik megjegyzést követve írom most ezt a bejegyzést, és egyben remélem az illető választ is talál rá.

"Igen Szasza, kötelező..."

Na jó ez nem ilyen egyszerű kérdés. Én kimaradtam a poénos dolgokról az arcszőrzetet illetően. Például egy bizonyos fürdősbuliról, szóval nekem tolnom kell. No meg fogadtam Damannal, meg gondoltam amúgy sem árt, ha a jogsimba valami vicces kép kerül, ha már egyszer megcsináltatom, amire még nem került sor, de erről máskor.

 

Szóval szeretnék belépni a bajuszt hordók nemes táborába. Néhány mintát áttekintve is a fő példakép természetesen Tom Seleck alias Thomas Magnum. Egyébként ő a www.flashyourstache.com legnagyobb alakja és ihletője is szerintem. Néhányan a tisztletreméltó sorból amibe be szeretnék állni:

Mr. Tom Seleck

Mr. Brad Pitt

Mr. Eddie Murphy

Mr. Colin Farell

Mr. Freddie Mercury és Mr. Sacha Baron Cohen

Mr. Ian "Lemmy" Kilmister

Mr. Seth Green

Mr. Jude Law
és a kimaradhatatlan:

Robika a koliból

Hamarosan az én bajuszom alakulását és a hozzá fűződő sztorikat is megosztom. No meg azt is mibe fogadtam Damannal.

Yeeehaaaw!

1 megjegyzés:

  1. Mr. Freddie Mercury és Mr. Sacha Baron Cohen.... ez egy szép sor Csu! Hajrá! :)

    VálaszTörlés