2010. november 23., kedd

Erőházba járok

Már otthon visszamentem kondizni a vállsérülésem után. Szerettem a konditermet. Sok ismerős, olcsó ár és viszonylag jó felszerelés, normál öltöző, 24 órás nyitva tartás, és jó megközelíthetőség jellemezte. Mindenki magyarázta, hogy itt az USA-ban mekkora király termek vannak. Én emlékeimből tudtam, hogy a hely ahova jártam rendelkezett medencével, benti futópályával, no meg kosárpályával is.

Mikor kiérkeztem természetesen egyből ki akartam deríteni, hogy mi változott. Mint Daman elmondta, nyílt egy új terem a városban. Ez a Powerhouse Gym.




A cégemnek van egy speciális engedménye, amivel kb. 25$-ba kerül havonta a terem. Elmentem tehát kipróbálni, mert itt olyat is lehet. Kaptam egy 3 napos bérletet, amit szépen le is jártam mindent jól kipróbálva. Meglátszik, hogy új a terem. Sok benne a gép. Számszerint:

2 teljes csigaszett
14 futópad
10 bicaj
8 elliptikus tréner
3 lépcsőzőgép
40 erőgép
4 álvánnyi kézisúlyzó
6 fekvenyomópad és mindenféle rúd
1 bicajos szoba, ahol mindig megy egy nagyképernyős TV-n valami film
7 nagyképernyős TV



Csodálkoztam, hogy mennyi szekrény van (valami számomra értelmetlen formájúak), tele a terem és alig van néhány zár, amit mindenkinek magának kell vinni természetesen. Kiderült, hogy csak bedobják oda cuccukat és nem zárják be. Ez Joplin, MO. Elméletileg tele van kamerázva a hely, bár az öltözőben nem hiszem, hogy lenne. Én is vettem egy számzárat. Vicces, mert ilyenek vannak az amcsi filmekben. A kódom ha bárkit érdekelne:

jobbra 3 egész fordulat és megállni az 5-nél
balra egy egész fordulat és megállni a 8-nál
jobbra és megállni a 23-nál


 A fürdő rész is nagyon tiszta, sok benne a hely, és két függönyt is el lehet húzni, egyiket az átöltözéshez, a másikat a zuhihoz. Érdekesnek találtam. Akkora klotyók vannak, mint nálam otthon a fürdőszoba.


  

 
 A lényeg, hogy van még az öltözőknél falikút is, amiből lehet inni. Pontosabban 2 db. Mindenhol tisztítószerek, papírtörlők és az oly szeretett "száraz" kézmosók. Minden izomcsoportra van rengeteg gép, még nem nagyon kellett várnom. Normális kiszolgálópult, meg mindenféle italok, meg ruhák. Törcsi az sajna nincsen, bár lehet később lesz. Van lehetőség egy ingyenes edzésre és egy étkezési tanácsadásra is, ha ide kezd az ember fia járni izmosodni. tele van minden edzőkkel. Készítettem egy pár képet, sajnos többnyire az izomagyúak nélkül, mert vannak bőven, mert a manager kérte, hogy ne fotózzak vendégeket.











És végül a motiváció:


YEEEHAAAW!

3 megjegyzés:

  1. Majdnem olyan jó, mint Kőbányán a CBA fitness&wellness. Ott még thürülközőt is adnak!!!

    VálaszTörlés
  2. Akkor mér van annyi dagatt amerikai?

    VálaszTörlés
  3. szóval jobbra 3 egész fordulat és megállni az 5-nél; balra egy egész fordulat és megállni a 8-nál;
    jobbra és megállni a 23-nál... aham... már foglalom is a repjegyet :)

    VálaszTörlés