2011. december 11., vasárnap

Vörös Angyalok...

...Itt van újra a Futsal szezon. Idén is, mint tavaly a Southwest Missouri Sport Complex ad helyet eme nagyszerű eseménynek. Tökéletes a pálya, egyrészt mert új, másrészt mert három meccs is zajlik egy huzamban, így pörög a játék. Minden hétvégén egykor és háromkor játszunk, és két 20 perces félidő áll rendelkezésünkre ahhoz hogy több gólt szerezzünk az ellenfélnél.  Ha jól tudom ,a csapatunk összesen hétszer diadalmaskodott a tíz bajnokságból. A tavalyi két szezon végén is mi emelhettük volna magasba a trófeát ha lett volna, kaptuk helyette az alábbi képen látható pulcsit.

Tavalyi bajnok csapat

Idei bajnok csapat?

 Mint azt már megírtam korábban is én vagyok a fehér fiú a csapatban. Pontosabban voltam, mert a jelen szezonban csak edzőként veszek részt a küzdelemben, mivel egy bokaficam hátráltat a játékban. A Tavaszi bajnokságra azonban felépülök. A csapatunknak hat-hét állandó tagja van, ehhez idén két újonc csatlakozik, a tizenöt éves Dominique és kis Chuy. Mindketten játszottak már futsalt de még bele kell tanulniuk a csapat játékába. A tavalyi Liverpool és Boca Juniors név után idén a Manchester mez miatt Vörös Angyalok vagyunk, mert ahogy Manolo mondta "hiszen ez egy Katolikus csapat". Lassan már a világ minden országából választottunk csapatot, de bajnokságot veszteni nem tudunk. Az összhang a régi játékosok közt kíváló a többieknek én segítek megérteni, mi a taktikánk. Az idei felhozatal néhol erősebb néhol gyengébb az eddiginél. A Bajnokság két részre szakadt már most, és van hat csapat aki mind a két meccsét megnyerte. Videózni kezdtem több kevesebb sikerrel, de remélem hamarosan belejövök. Íme egy kis összeállítás a múlt hétvégéről.


 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése