2011. június 2., csütörtök

És elindult a 3D vonat...

Hát ma megtörtént. Közel hat hónapja, hogy idejöttem és egeret és billentyűzetet ragadva nekiálltam a mérnökségen dolgozni. Kb. 4 hónapja írtam Nathan-nek és Daman-nak, hogy mit is szeretnék csinálni, amivel furcsa módon 100 %-ban egyetértettek, lehet megtanultam jól fogalmazni, szóval a lényeg az, hogy elindult vmi.



Mai nappal nem a mérnökség, hanem a Design osztály oszlopos tagja vagyok, ennek minden jó és rossz dolgával együtt. A rossz az, hogy a sok változás ami történt a cégen belül, elbocsájtások, átalakulások, módosítások nem feltétlenül emeltek a hangulaton, valamint az a tudat sem, hogy én túl sok mindennel foglalkoztam már az életem során és kicsit mindenhol tűzoltásként vetnek be. Utóbbi jó is, mert tudom, hogy számítanak rám és sokoldalúnak látnak. A jó az, hogy ismételten biztonsággal tudom kezelni a proEngineer nevű programot, jobb a rálátásom a cég műszaki dolgaira, átlátom a gyártás folyamatát.  Persze kicsit mindezt elfelejtve kell majd belevetnem magam a 3dsMax programba, a Photoshop felidézésébe, valamint jó pár olyan folyamatba, amihez félre kell tennem az eddigi rutinszerű dolgokat.



A Design osztály vicces alakokból áll. Jelenleg velem együtt 4 fő jut 3 irodára. Ott van Todd aki a kismanager, aztán ott van Chuck és Scott. Képeket hamarosan rakok fel róluk. Most majd Chuck-kal leszek egy irodába, de hamarosan költözünk a Call Center helyére, mert ők csak 3-an vannak mi meg most 4-en. Szóval izgalmas napok elé nézek.

Lesz "Mugshot" ne aggódjatok. Már előre nevetek.

A feladatom a héten a 3dsMax megismerése, ami nem hinném, hogy sok gondot okozna, de majd meglátjuk, illetve jó pár folyamat áttekintése. Lesz csudi 3D-s kezelőegységem, meg lehet még izmosabb gépem, bár már így is elég komoly. Lényegében viszem magammal a gépet, meg mindent...pl. a székem is :).

A terv az, hogy miközben tervezgetek, az egyszerűbbtől a bonyolultabb parkokig, a betonos részlegen is treníroznak, és csodafegyvert faragnak belőlem. Talán most érzem először azt, hogy egyre komolyabban számítanak velem, és hogy kezd összeállni a kép arról mi is a végeredmény. Jól is érzem magam ettől. Igaz, most majd 8-5-ig kell melóznom, ami a kezdeti időpont miatt kicsit nehézkes számomra, de legalább egy rendszer. Meg végül is nyár van, és meló után mehetek akár pajtikkal találkozni, akár medencepartira, meg...hát vásárolni nem sok hely maradt.

Szóval a jelenlegi szituációban nagyon is jól érzem magam. Nem érzem magam beszabályozva, hanem elengedték az istrángot és adnak nekem helyet kibontakozni. Szeretnének újításokat látni, amiből hála Istennek már most sok van a tarsolyomba. Itt az ideje, hogy világraszóló tervek szülessenek. De előbb bele kell jönni. Izgulok kicsit, de ez így van rendjén.

Üdv a 3D-ben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése