2011. június 1., szerda

Ki az a Hank?

Azt éreztem, hogy bár nem írtam még az utazásról, meg hogy milyen volt otthon, meg a munkahelyi változásokról, mert azok is lesznek egy olyan kihagyhatatlan keserédes témára is ki kell térnem, ami remélem kis örömet csal majd az arcotokra. Ezt egy szóban össze tudom foglalni.

Hank...




Hát próbáltam egy két sztorit már megosztani veletek, de nem biztos, hogy az ő szerepe az itteni történetemben mennyire jött le nektek meghatározóként vagy sem. Néhány tény:

- Hank 27 éves
- Hank ír családból származik, a városkát majd pontosítom (a Nagyi városát)
- Hank igazi amerikai
- Hank tornádó túlélő
- Hank szereti a nőket - kicsit túlzottan is
- Hank éppen lehet, hogy most apa épp lehet hogy nem
- Hank szereti a zsíros kajákat
- Hank a P90 90 napos fogyókúra programot 11 napig csinálta ezzel túlszárnyalva az én 10 napos fogadásomat
- Hank dohányzik/zott illetve dohányt rág/rágott mert sose tudom hol tart épp
- Hank az egyetlen ember aki mindent kimond itt, ezért előfordul, hogy fojtófogásba kerül és eszméletét veszti...erról később
- Hank szereti Caseyt a nővérkét, csak még nem tudja
- Hank házas volt kerek 1 hónapig
- Hank volt felesége is érdemelne egy külön témát, bár nem ismerem
- Hank médiasztár
- Hank kíváló énekes és gitáros
- Hank minden country és rockszámot ismer
- Hank régen este zenélt és nappal a munkahelyén az asztal alatt aludt, miután a taxi behozta még részegen
- Hank szereti a husis nőket
- Hank szerintem már minden könnyebb drogot kipróbált
- Hank lényegében javító iskolában tengette az életét
- Hank titkon okos és szerintem nagyon jó a memóriája, csak nem tudja befogni a pofáját
- Hank tuti nem szeret fürödni
- Hankkel egy irodában vagyok még 1 napig
- Hank azt hiszi magáról hogy sexi
- Hank bebizonyította nemrég, hogy egy csaj nem leszbikus
- Hank egy tipikus Wedding crasher
- Hank tudja mi az a "donkey punch" és az az álma hogy csinálhassa
- Hank igazi neve nem Hank, de mivel sorozatrajongó és Californication rajongó, ahogy énis....adta magát
- Hank csak szerdán finghat az irodánkban, amúgy Joe-ba kell átmennie
- Hankkel van fent közös fotóm az FB-n

És még sorolhatnám (majd sorolom is)...Szóval Hank egy csoda...szerintem hamarosan jelentkezik érte a San Diego-i vagy a Sydney állatkert. Sztorik százait tudnám mesélni amit velem megosztott.

De kijelenthetem...hozzá képest az eredeti Hank Moody eltörpül. A kedvenc mondatai egyikével búcsúzok minden alkalommal., ahogy most is.

"...Hey Andrew!? Why am I so sexy???..."

1 megjegyzés: