2011. június 18., szombat

Nem tűntem el...jó???

Hát ismét mondhatnám, hogy hajónapló...1...2..3.

DE...

Nem mondom ,mert eszem ágában sem volt újra felfüggeszteni a dolgot. Csak sok egyéb dolgom akadt. Ömlesztve leírom, aztán majd kifejtem az elkövetkező napokban. Találok rá időt, helyet, meg mindent az életemben, mert már amikor az Idösapám is reklamál, hogy miért nem írom a blogomat, akkor már tényleg biztos mindenki kíváncsi. Több kritikát kaptam, de hála Istennek mindegyik építő jellegű volt, illetve én annak vettem...és íme.



Joplin még áll, a helyzet azonban lesújtóbb mint elképzelhető. Sajnos a rossz élmény sok mindenkire rányomta a bélyegét. Egy várost biztos örökre megváltoztatott, de szerintem inkább egy államot, vagy ki tudja mennyit. hamarosan részletek és még több fotó.

Hanket is megviseli a dolog. Szegényem azt sem tudja hol áll a feje, nem alszik és lehet, hogy többszörös apa...de erről részleteiben hamarosan. Az biztos hogy én nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek. Kijelentem azonban, hogy aki tudja hol lehet Darwin díjra bejelenteni az embereket szóljon.

A munka rendkívül jó. Pláne, hogy kevesebbet kell melózni, és tetszik ez a design dolog. Kezdek hozzászokni a 3D studióhoz, meg a PS tudásom is kezd visszajönni. Csúcsszuper.

Megírtam életem első diplomabírálatát, ezzel egyetemben elolvastam végig egy ilyen irományt. Az enyém is ilyen volt? Érdekes dolog ez...

A Foci megy...talán jobban mint valaha, csak ne kéne középhátvédként játszanom és a kis 18 éves spanyol ajkú kölyköket hajkurásznom, akik 2x gyorsabbak nálam...A bal hátvéd posztot akarom. Meg például holnap nem 33 fokot délután kettőkor, amikor játszunk.

Az éttermekről már gyűjtöttem annyi anyagot, hogy hamarosan egy egész sor értékelést láthattok. Nem ígérem, hogy finom és illatos lesz, de igyekszem visszaadni a hangulatot.

A bajuszom növesztésén gondolkodom ismét, de szerintem túl meleg van. A fodrászom, Mario azonban remekül végzi a dolgát. Mexikói focistafrizurát mindenkinek.

Sok minden történt velem az elmúlt időszakban amit meg szeretnék osztani minden olvasóval. Szóval holnaptól belecsapok. Ja és Carlos Mencia mindenkit üdvözöl, de erről is részletesen az elkövetkező napokban.

Yeeehaaaaw...

2 megjegyzés:

  1. Andris inkább szakált növessz!
    Amikor már nem bírod a vakarózást akkor meg majd levágod és a bajuszt meghagyod....Na??? Egyből úgy érzed majd hogy az semmi...

    Boti:}

    VálaszTörlés
  2. még az is lehet, hogy az lesz...beszédtéma volt pont ma...a bajuszos design department...de erről hamarosan

    VálaszTörlés